Wersja wpisu Zasady rekrutacji z dnia 01.12.2017
Instrukcja dla kandydatów:
- Zarejestruj się, wprowadzając swoje dane osobowe, w Systemie Elektronicznej Rekrutacji,
- Wydrukuj i podpisz podanie do JM Rektora Akademii Morskiej (naklej jedno zdjęcie w odpowiednim miejscu).
- Wydrukuj stronę ze swoimi danymi i naklej ją na zewnętrzną stronę białej (papierowej) teczki zamykanej za pomocą gumki (dokumenty w teczkach zawiązywanych nie są przyjmowane).
- Skompletuj dokumenty wymienione na wydrukowanej stronie i umieść je w wyżej wymienionej teczce.
- Teczkę Z KOMPLETEM DOKUMENTÓW dostarcz (osobiście, kurierem, pocztą lub przez osobę trzecią) do Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej – Al. Jana Pawła II 3.
Uwaga: komplet dokumentów składanych w Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej musi zawierać oryginał świadectwa maturalnego lub odpis na prawach oryginału.
Po wstępnym przyjęciu kandydata, musi on, w terminie wskazanym w terminarzu czynności rekrutacyjnych, dostarczyć drugi egzemplarz świadectwa. Na studia przyjmowani będą tylko kandydaci, którzy w wymaganym terminie złożą łącznie – oryginał świadectwa i odpis na prawach oryginału.
Szczegółowe zasady rekrutacji, w tym algorytm według którego uwzględniane są szczególne osiągnięcia kandydatów: udział w olimpiadach przedmiotowych, certyfikaty poświadczające znajomość języków obcych: http://www.am.gdynia.pl/rekrutacja-zasady-szczegoly
Podmiot udostępniający:
WN
Wytworzył informację:
Tomasz Neumann
23.03.2017